روزی که بیایی
میبوسم
و کنار میگذارم
تمام
واژه های دلتنگی و تنهایی را …
و
مینویسم
روزهای خوب و شیرین با تو بودن را …
نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۱ساعت 20:6 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 2:39
من
عادت کرده ام
هر صبح
قبل از باز شدن چشم هایم
دوستت داشته باشم
و برایم مهم نباشد که تو
در کجای این شهر شلوغ
به فراموش کردنم مشغول هستی..!
نوشته شده در سه شنبه سیزدهم دی ۱۴۰۱ساعت 19:28 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 2:39
گفته بودم؛
فراموشی زمان میخواهد..
اشتباه بود
فراموشی زمان نمیخواهد
فراموشی دل میخواست
که آن هم پیش تو ماند.
نوشته شده در سه شنبه سیزدهم دی ۱۴۰۱ساعت 19:31 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 2:39